TEHNILISED TINGIMUSED

Postimehe internetireklaami hinnakiri põhineb CPM-mudelil, kus CPM (cost per mille) tähendab tuhande reklaamikontakti hinda. Ühe reklaamikontakti ehk -näitamise (page impression) all mõistame lehekülje ja sellel asuva reklaami ühte laadimist. Iga uus laadimine (ka refresh) lisab reklaamile uue kontakti. Reklaamistatistikat on võimalik jälgida kliendi individuaalselt kasutajakontolt.
 
Postimees ei garanteeri ühtegi klikki reklaamile. Bännerile klikkimine sõltub reklaami kujundusest, reklaamitavast tootest, sõnumi sisust ja paljudest muudest teguritest. Et reklaam oleks tõhus, soovitame eelnevalt kindlasti konsulteerida meie reklaamimüügi kontaktisikuga.
 

ÜLDTINGIMUSED

  • Postimehe võrguväljaandes näidatavad bännerid peavad olema vormistatud GIF, JPG, PNG FLASH- või HTML-formaadis. Aktsepteerime ka FLASH formaadis videobännereid.
  • 160px (laius) ja väiksemad bännerid peavad olema gif, jpg või png (gif võib olla ka animeeritud.
  • Reklaamifaili suurus ei tohi ilma erikokkuleppeta ületada hinnakirjas märgitud mahtu.
  • FLASH formaadis bänneritele on soovitav valmistada ka alternatiivne animeeritud gif bänner. Alternatiivset bännerit kasutatakse juhul, kui vaatajal puudub FLASH player.
  • Kui bänneril on taust, lisada vastav selgitus taustalayeri tegemiseks.
  • Kui reklaamile lisatakse helilõik, siis peab olema bänner varustatud nupuga, mille kaudu on võimalik heli välja või sisse lülitada. Vaikimisi reklaamil heli puudub.
  • FLASH bänneri valmistamisel palume juba eelnevalt bänneri sisse kirjutada getURL parameetriks clickTAG.
  • ActionScript 2
    • on (release) {
      	getURL (_root.clickTAG, "_blank");
      }
      
  • ActionScript 3
    • var paramList:Object = this.root.loaderInfo.parameters;
      minuTAG.addEventListener(MouseEvent.CLICK, openURL);
      minuTAG.mouseEnabled = true;
      minuTAG.buttonMode = true;
      function getURL2(url:String,window:String):void {
      	if (Capabilities.playerType == "ActiveX") {
      ExternalInterface.call('window.open("'+url+'","'+window+'")');
      	} else {
      		navigateToURL(new URLRequest(url),window);
      	}
      }
      
      function openURL(evtObj:MouseEvent):void {
      	getURL2(paramList["clickTAG"], "_blank");
      }
      
      
  • Ilma eelneva kokkuleppeta peab bännerile klõpsates URL avanema uues aknas - bännerisse tuleb määrata target _blank.
  • Flash bännerite teostus Flash kuni 10.0 versioonis (k.a).
  • Reklaamitoimetaja võib tagasi lükata reklaamid, mis koormavad liigselt lõppkasutaja protsessorit.
  • Palume reklaamifail saata testimiseks vähemalt 2 päeva enne reklaami ilmumist, FLASH ja HTML formaadis reklaamide puhul 3 päeva enne reklaami ilmumist.
  • VideobännerI formaat .flv ja maht kuni 2 MB.
  • Postimees AS jätab endale õiguse mitte avaldada ja tagasi lükata reklaamid, mis ei vasta reklaamiseadusele, reklaamide avaldamise headele tavadele või segavad oluliselt avaldatava sisu (artiklid, fotod, muud teenused) tarbimist.
  • Postimees AS jätab endale õiguse mitte avaldada reklaame, mis matkivad Postimees AS veebilehtede kujundust ning uudiste pealkirjade esitusviisi.
AVANEV BÄNNER
KOLMANDA OSAPOOLE REKLAAMID
  • Kolmandate osapoolte serverist näidatakse reklaame ainult IFRAME’i kujul, milleks on vaja saata IFRAME’i aadress (URL).
  • Muud tingimused reklaamile peavad vastama samadele tehnilistele tingimustele (näiteks mahupiirang ja CPU koormus).
  • Tähelepanu tuleb pöörata sellele, et IFRAME’is näidatava HTML body tag’i MARGIN peab olema 0px.
  • Postimees ei garanteeri hinnakirjas lubatud reklaamikontaktide saavutamist kolmandate osapoolte serveritest näidatavate reklaamide puhul.
  • Postimees AS ei vastutada kolmandate osapoolte poolt tehtud sisuliste/tehniliste vigade eest.
  • Postimees AS ei garanteeri hinnakirjas lubatud reklaamikontaktide saavutamist kolmandate osapoolte serveritest näidatavate reklaamide puhul.

Vaata lisaks:
Adobe õpetus, kuidas panna FLASH bänner statistikat lugema

VIDEOREKLAAMID

FLASH REKLAAMID JA CPU KOORMUS

Macromedia Flash mängija kasutab animatsioonide käsitlemisel, koodi mängimisel ja Flashis arvutuste tegemiseks arvuti protsessorit (CPU). Failid, mis sisaldavad keerukaid animatsioone, muutusi, loope ja ajamahukaid ülesandeid, kasutavad protsessorivõimsust üpris suurel määral. Flash-fail võitleb teiste käivitatud programmidega CPU kasutuse pärast. Kui reklaam nõuab arvutilt liialt palju, võib see mõjutada antud reklaami või teisi samal lehel asuvaid reklaame. Kõige hullemal juhul hangub kogu arvuti.
Üks võimalus CPU kasutamise kontrollimiseks on avada Windows Task Manager vajutades [Ctrl] [Alt] [Del]. Jaotuse Performance all kuvatakse CPU kasutamist illustreeriv graafik. Ava .swf fail ja kõrvuta see diagrammiga. 20-30 protsendiline hetkeline lisa on täiesti normaalne. Kuid kui CPU-kasutamine ei stabiliseeru madalal tasemel (5% või vähem), tuleb teha muutusi.
CPU kasutus sõltub ka konkreetsest arvutist ja teistest samaaegselt käivitatud protsessidest ning õige vastuse leidmine on keeruline. Need Postimees.ee lugejad, kellel on kõige uuem ja kiirem arvuti, on vähemuses ja paljudel on samal ajal lahti ka Word, Outlook ning teised programmid.
Kui Postimees.ee lehel on korraga mitu Flash-objekti, on oluline, et kõik reklaamid püüaksid kasutada võimalikult vähe CPU võimsusest. Flash-faili optimeerimiseks on mitu võimalust:



TEHNILISED TINGIMUSED MOBIILIREKLAAMILE

Postimehe mobiiliireklaami hinnakiri põhineb CPM-mudelil, kus CPM (cost per mille) tähendab tuhande reklaamikontakti hinda. Ühe reklaamikontakti ehk -näitamise (page impression) all mõistame lehekülje ja sellel asuva reklaami ühte laadimist. Iga uus laadimine (ka refresh) lisab reklaamile uue kontakti. Reklaamistatistikat on võimalik jälgida kliendi individuaalselt kasutajakontolt.
 
Postimees ei garanteeri ühtegi klikki reklaamile. Bännerile klikkimine sõltub reklaami kujundusest, reklaamitavast tootest, sõnumi sisust ja paljudest muudest teguritest. Et reklaam oleks tõhus, soovitame eelnevalt kindlasti konsulteerida meie reklaamimüügi kontaktisikuga.
 

ÜLDTINGIMUSED

  • Postimehe mobiiliiväljaandes näidatavad bännerid peavad olema vormistatud JPG-, PNG-, GIF- või HTML-formaadis.
  • Reklaamifaili suurus ei tohi ilma erikokkuleppeta ületada hinnakirjas märgitud mahtu.
  • NB! FLASH reklaam pole mobiilis lubatud (sh maandumislehed).
  • Animeeritud GIF ei pruugi Android 2.3 operatsioonisüsteemiga telefonides korrektselt kuvada, kui see pole telefoni kasutaja poolt vastavalt seadistatud.
  • Ilma eelneva kokkuleppeta peab HTML- formaadis bännerile klõpsates URL avanema uues aknas - bännerisse tuleb määrata target _blank.
  • Reklaamitoimetaja võib tagasi lükata reklaamid, mis koormavad liigselt lõppkasutaja protsessorit.
  • Palume reklaamifail saata testimiseks vähemalt 2 päeva enne reklaami ilmumist, HTML- formaadis reklaamide puhul 3 päeva enne reklaami ilmumist.
  • Postimees AS jätab endale õiguse mitte avaldada ja tagasi lükata reklaamid, mis ei vasta reklaamiseadusele, reklaamide avaldamise headele tavadele või segavad oluliselt avaldatava sisu (artiklid, fotod, muud teenused) tarbimist.
  • Postimees AS jätab endale õiguse mitte avaldada reklaame, mis matkivad Postimees AS veebilehtede kujundust ning uudiste pealkirjade esitusviisi.

MAHUPIIRANGUD MOBIILIREKLAAMIDELE

KOLMANDA OSAPOOLE REKLAAMID
  • Kõik mobiilireklaamile seatud tehnilised tingimused sh mahupiirangud kehtivad ka kolmanda osapoole serverist näidatavatele reklaamidele.
  • Kolmandate osapoolte serverist näidatakse reklaame ainult IFRAME’i kujul, milleks on vaja saata IFRAME’i aadress (URL).
  • Tähelepanu tuleb pöörata sellele, et IFRAME’is näidatava HTML body tag’i MARGIN peab olema 0px.
  • Postimees AS ei garanteeri kolmanda osapoole serverist näitatava reklaami statistika vastavust Postimehe kogutavale statistikaga.
  • Reklaamide eest arveldamine toimub Postimehe mõõdetava statistika alusel.
  • Postimees AS ei vastutada kolmandate osapoolte poolt tehtud sisuliste/tehniliste vigade eest.

AS Eesti Meedia jätab endale õiguse teha vajadusel hinnakirjas jooksvaid muudatusi
Hinnad ei sisalda käibemaksu
BÄNNERI
NIMI
BÄNNERI
NÄIDIS
BÄNNERI
TÜÜP
BÄNNERI
MÕÕDUD
BÄNNERI HIND (CPM)
NÄITAMISI
(EESTI)
NÄITAMISI
(VENE)