Raadioreklaam

Eesti Meedia kontserni kuulub viis raadiojaama, mis on edastanud tasakaalustatud ja erinevaid sihtrühmi paeluvaid raadioprogramme juba 25 aastat. Raadiotest kolm on suunatud eesti keelsele ja kaks vene keelsele kuulajale.

Reklaam raadios töötab! See on korduvalt tõestatud väide, mis on garanteerinud raadioreklaami püsiva populaarsuse klientide hulgas. Raadiokuulajad on pühendunud ja nende tagasiside ning reaktsioon on selgelt mõõdetav. Raadioreklaam on dünaamiline ja loov, samas lihtne ning odav toota.

Raadio ei pea olema ainus reklaamikanal, kuid kindlasti peaks ta kuuluma korraliku ning tõeliselt mõjuva reklaamikampaania meediavalikusse. Toetava kanalina on raadio ületamatu!

Raadio reklaam ei ole piiratud ka üksnes raadioklipi edastusega, vaid pakub palju erinevaid võimalusi ka teotuspakettide, erilahenduste ja saatetoetuste näol. Näiteks: ilmateate toetus, täistunni toetus, spordiuudiste toetus, liiklust kajastavad rubriigid, erakuulutuste rubriikide toetuspaketid, edetabelid, populaarsed tantsuõhtud, kuulajamängude toetused, soodsad nädalavahetuse paketid jne. Võimalusi eristuda on palju.

Lisaks reklaamile „tavapärases“ raadio eetris, pakume ettevõtetele võimalust oma reklaami edastada ka Kuku raadio järelkuulamise/podcast keskkonnas, mis on kuulajatele kättesaadav juba alates 2004. aastast ja saavutanud suure populaarsuse nii Eestis kui ka välismaal. Podcasti kasutaja on ettevõtlik ja aktiivne raadiokuulaja, talle läheb korda riigis ja ühiskonnas toimuv, talle on tähtis kvaliteetne ajaplaneering. Raadio Kuku podcasti kuulab igal nädalal üle 6500 unikaalse kuulaja, igaüks neist keskmiselt kahte saadet. Enimkuulatud saated on Keskpäevatund, Digitund, Välismääraja, jne.

Tänapäevased tarbijad elavad sügavalt mobiilses keskkonnas ja tavaliselt tegutsevad rohkete info- ja reklaamipakkumiste keskel. Reklaamikliendil on sellises olukorras suur väljakutse leida õige sihtgrupini jõudmiseks kõige efektiivsem tee.

Raadio eripära kasutades saab sihtgrupi kätte erinevates situatsioonides ja ajahetkedel – autos, köögis, tööl, voodis – seega ei ole ka imekspandav, et raadio on populaarseim meedium ka Eestis, mida iganädalaselt tarbib üle 95% Eesti elanikest vanuses 12-74.

Raadio on eelkõige operatiivne meedialiik, mida saab kasutada ka kohese tagasiside või tulemuse saavutamiseks. Iga sõltumatu uuringuid teostav ettevõte võib kinnitada, et tehes tegevusele kutsuvat reklaami populaarses raadioprogrammis saavutab kohese tagasiside.

Raadio on tarbija jaoks intiimne meediavorm. Nad valivad ise oma lemmikraadiojaama, lemmiksaatejuhid või programmid. Selline võimalus loob tugeva sideme meediakanali ja tarbija vahel. See on valikuvõimalus, “kuulan, sest see meeldib mulle”. Reklaamikliendile tähendab see võimalust oma kaubamärgi või tootega sellest sidemest kasu võita, olles õigel ajal õiges kohas esindatud.

Raadiol on lugematul hulgal võimalusi olla loov, panna inimesi nägema oma “peas” soovitut, kasutades selleks erinevaid hääli, heliefekte ja muusikat. Väide, et raadio ei näita pilti, on üks peamisi väärarusaamisi. Inimeste meeltes tekkivad kujutelmad ja ettekujutused on väga võimas vahend, mida saab rakendada raadioreklaami tehes.

Raadio pakub kõike seda. Kuid, mis kõige tähtsam reklaamikliendi seisukohalt, raadio pakub seda väga soodsa hinnaga.

Plaanides reklaamikampaaniat raadios, tasub kindlasti enne otsuse tegemist konsulteerida Eesti Meedia reklaamiosakonnaga. Meie konsultantidelt saate abi alates vajaduste kaardistamisest ja klipitootmisest kuni sobiva meediaplaani vormistamise ja tulemuste hindamiseni välja. Eesti Meedia raadiote abil saate oma sõnumi soovi korral viia rohkem kui iga teise eestimaalaseni.

Raadio Kuku on esimene täielikult erakapitalil baseeruv raadiojaam Eestis ning tähistas 2017. aasta 01. märtsil oma 25. juubelit. "Raadio mõtlevale inimesele" on täna Euroopas üks vähestest eraõiguslikest raadiojaamadest, mille fookuseks on uudised, jutu- ja probleemsaated ning üksikud, kuid seda hoolikamalt valitud, muusikapalad.    

Raadio Elmar on unikaalne nähtus nii Eesti, kui kogu maailma meediamaastikul, olles ainuke raadiojaam, mille eetris kõlavad vaid Eesti artistide poolt esitatud laulud ning valdav osa neist ka eesti keeles. Raadio Elmar on oma tegutsemisaja jooksul kindlalt võitnud kuulajate südamed ning tõusnud  üheks populaarseimaks raadiojaamaks eestlaste seas. Eestimaal kuulab raadiot Elmar ligi kolmandik eestlastest. Õhus on Eestit!

Raadio MyHits on Eesti Meedia raadiopere kõige noorem liige ja suunatud ka just nooremale publikule, kelle jaoks on oluline, et nende lemmikraadio on kättesaadav kõiki kaasaegseid kanaleid kasutades ning kelle jaoks muusika on lahutamatu osa igapäevast. Positiivse hommikuprogrammi, maailmatasemel eetriproduktsiooni, spetsiaalselt toodetud uudiste ning huvitavate erisaadetega pakub MyHits uut kvaliteeti Eesti noorele. MyHits ei ole ainult raadio, MyHits on elustiil – #1 hit music station in Estonia!

Narodnoe Radio on esimene erakapitalile kuuluv venekeelne raadiojaam Eestis. Narodnoe Radio sagedustel kuuleb kõige populaarsemaid mineviku ja tänapäeva hitte nii ida kui lääne poolt. Samuti pakub Narodnoe Radio oma kuulajatele huvitavaid programme, armastatud saatejuhte ja põnevaid külalisi. Traditsioonidega Narodnoe Radio on venekeelse raadiokuulaja lemmik. Narodnoe Radio on enim kuulatud raadiojaam mitte-eestlaste seas Narvas ja Ida-Virumaal.

DFM on raadiojaam, mille eetris kõlavad nii house, club dance, mainstream, europop, rütmibluus kui ka moodne venekeelne klubimuusika. DFM on raadio, mis loob ööpäev läbi head meeleolu oma ereda, progressiivse ja huvitava muusikavalikuga eri suundadest. DFM on ainuke jaam Eestis, mis toob kuulajateni otseülekandeid kõige moodsamatelt klubiõhtutelt, kus ka klubikülastajal on võimalus sattuda oma lemmikjaama otse-eetrisse.

 

Üle 620 000 kuulajaga nädalas on Eesti Meedia raadiod eestlaste seas kuulatavamaid raadioid. Eesti Meedia raadiojaamu kuulab Kantar Emori andmetel nädalas 50% eestimaalastest vanuses 12-74 eluaastat ehk iga teine.

Raadioreklaami tellimine

telefon: 630 7008

 e-mail: raadioreklaam@eestimeedia.ee

 

Tellimuse tühistamine

Reklaami saab tühistada e-posti teel kuni 5 tööpäeva enne vastava reklaami ilmumist. Kui reklaam tühistatakse eeltoodud tähtajast hiljem, tuleb tasuda 75% reklaami hinnakirjajärgsest maksumusest.