Telereklaam

Alates 2006. aastast on Kanal 2 hoidnud jõuliselt liidripositsiooni Eesti teleturul – rohkem kui kümme aastat on Kanal 2 olnud Eesti vaadatuim telekanal. Telereklaam on jätkuvalt efektiivseim viis oma sõnumi edastamiseks – telestatistika näitab, et keskmiselt vaatasid Eesti elanikud 2016. aastal telerit 3 tundi ja 54 minutit päevas, sellest kõige rohkem aega veedeti Kanal 2 seltsis. Aastal 2016 vaatas Kanal 2 päevas keskmiselt 417 000 televaatajat.

Teleauditooriumini oma sõnumi viimiseks on palju erinevaid võimalusi. Traditsioonilise kampaania (reklaami kuvatakse programmi planeeritud pausides) kõrval pakuvad Eesti Meedia telekanalid mitmeid erilahendusi, sh sponsorpakett, promobug, saatekava-lahendus jpm. Telekampaania hind sõltub paljudest teguritest, sh sihtrühm, kampaania kestus ja aeg, klipi pikkus, võimalikud erilahendused ja programmist tulenevad koefitsiendid.

Rohkem infot: reklaam@kanal2.ee

Eesti Meedia telekanalid

Kanal 2 kõrval kuuluvad Eesti Meedia gruppi ka Eesti vaadatuim nishikanal Kanal 11 (alustas 2008) ja Kanal 12 (alustas 2011). Lisaks vahendame reklaame telekanalitesse TLC ja Discovery ning populaarsesse venekeelsesse kanalisse TNT. Lisakanaliks telereklaami kõrval on Kanal 2 saadete järgi vaatamise keskkond VeebiTV.

Kanal 11

Kanal 11 on vaadatuim eestikeelne nishikanal, kindlat liidripositsiooni hoiab Kanal 11 naisvaatajate seas. Heatahtlik, praktiline ja meelelahutuslik programm on taganud kanalile lojaalse vaatajaskonna läbi aastate, mis näitab pidevat tõusutrendi.

Kanal 12

Kanal 12 programm pakub mitmekülgset kaasaelamist meesvaatajatele, aga mitte ainult. Kanal on kasvamas Eesti juhtivaks spordiülekannete edastajaks, olulisel kohal on programmis ka välismaised sarjad ja filmid ning ajaloolised dokumentaalfilmid.

TNT

TNT on Venemaa tuntuim telebränd, mille eetris on parimad, värskeimad ja suure publikumenuga meelelahutuslikud telesaated, humoorikad projektid ja originaalsarjad. Kanal katab edukalt kogu venekeelse auditooriumi, kuid suurimad vaatajanumbrid on noorte naiste seas.

Discovery

Discovery seob meelelahutuse ja teaduse nauditavaks ajaviiteks – kanali programm pakub kaasaelamist nii tehnika-, autode-, looduse- kui ka ajaloohuvilistele. Discovery köidab edukalt ka meessoost vaatajaid – vaatajaprofiilis paistavad silma mehed vanuses 18-39 (25% vaatajatest)

TLC

TLC on elurõõmus, südamlik ja julge telekanal, mis peegeldab ümbritsevat maailma kogu selle eheduses. Kanal on tuntud oma haaravate tõsielusarjade ja eluliste dokumentaalsaadete poolest. TLC on hinnatud kanal eelkõige naisvaatajate seas, 25% vaatajatest moodustavad naised vanuses 18-39.

VeebiTV

Kanal 2 programmis nähtavaid saateid ja sarju on võimalik järgi vaadata VeebiTV-st, keskkonna sisu on lisaks arvutile nähtav ka mobiilis ja tahvlis. Reklaamikliendil on võimalik VeebiTV-s kuvada pre-roll klippe (klippide ees) ja klippide pausides. Keskmine igakuine videovaatamiste arv VeebiTVs ületab 550 000 korda.

Veebikampaaniaid planeerides saab lisaks VeebiTV-le planeerida klippe ka Reporter.ee keskkonnas olevate videolugude ees.

Kontakt

Üldkontakt: reklaam@kanal2.ee

Kanal 2 reklaamidirektor

Jane Hein
AS Eesti Meedia
Kanal 2 reklaamidirektor
tel: +372 666 2455
E-mail: jane.hein@eestimeedia.ee